Бензин БРСМ, Мотто та Luxwen може викликати корозію і забруднення в паливній системі, – експерти

Так звані спиртові бензини, на переконання директора випробувального центру паливно-мастильних матеріалів Миколи Худолія, найбільш шкідливі для бензинових генераторів.

Related video

Бензин з надлишковим вмістом спирту – найбільш шкідливий для бензинових генераторів. Зокрема, він може викликати корозію і забруднення в паливній системі. Про це пише видання “Деньги.ua”, наводячи поради експертів щодо подовженої служби генераторів.

Так звані спиртові бензини, на переконання директора випробувального центру паливно-мастильних матеріалів Миколи Худолія, найбільш шкідливі для бензинових генераторів.

“При концентрації спирту до 10%, як у разі з паливом марок Е5 або Е10, двигун може функціонувати відносно стабільно. Але у жодному разі це не має бути Е30 чи Е40. Генератори з карбюраторними системами живлення, які не мають зворотного зв’язку з лямбда-зондом, менш чутливі до такого пального, порівняно з інжекторними системами, і наявність великої кількості етанолу спричиняє проблеми”, – пояснює експерт.

Також спиртові бензини можуть викликати корозію і забруднення в паливній системі, що знижує ефективність роботи генератора, пишуть “Деньги.ua”.

Автори матеріалу нагадали, що нещодавнє розслідування “Апостроф TV” виявило у зразках бензину з “БРСМ-Нафта”, МOTTO і Luxwen вміст спирту 25-35%, хоча він продавався як звичайний бензин А-95. У “комплекті” йшли перевищення показників сірки, бензолу й підвищений вміст кисню (перша ознака додавання великих обсягів спирту).

Микола Худолій наголосив, що окремі мережі реалізують бензин із високим вмістом спирту, але не роблять належного маркування.

“Пальне з вмістом спирту або інших відновлювальних джерел до 30% має бути відповідно промарковане і продаватись під своєю маркою”, – зазначив він.

Источник: www.focus.ua

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *