Ніколи не розпочинайте з цього свій робочий день — інакше продуктивність вам не світить

Якщо ви влітаєте в офіс за хвилину до початку робочого дня і насамперед кидаєтеся гортати щоденник, відповідати на листи і заварювати при цьому каву лівою ногою — нічого хорошого вам такий початок дня не обіцяє, інформує Ukr.Media.

Перші 10 хвилин, проведених за робочим місцем, визначають, наскільки день буде продуктивним протягом наступних восьми годин. Давайте розберемося, як почати робочий день так, щоб до його закінчення показати максимальний результат.

ТОП-7 помилок, які заважають продуктивності:

Запізнення або прихід на роботу строго до початку робочого дня

Приходити трохи пізніше інших співробітників загрожує тим, що ви обов'язково потрапите на очі начальству і виставите себе не в кращому світлі. Психологи стверджують, що керівники більше цінують тих співробітників, які приходять на роботу за 10-15 хвилин до початку робочого дня, ніж тих, хто вічно спізнюється. Здавалося б, ці "жайворонки" і "сови" приходять на роботу з різницею всього в 15-20 хвилин, але саме вони є вирішальними в оцінці підлеглого.

Вважається, що ті, хто приходить на роботу завчасно, більш серйозно ставляться до поставлених перед ними завдань, тому ці співробітники вище цінуються.

Мовчання

Ви робите велику помилку, якщо мовчки і з похмурим обличчям прямуєте до свого робочого місця й одразу приступаєте до роботи. Привітайте колег, розкажіть їм, як провели свій вечір (якщо, звичайно, вам є що розповісти), і лише після цього беріться за виконання завдань.

Не забувайте, що ви працюєте в команді, а налагоджена комунікація з колегами — це завжди великий плюс.

Не пийте каву до 9:30

Останні дослідження вказують на те, що найкращий час для кави настає після 9:30, але не раніше. Це пов'язано з рівнем кортизолу (так званий гормон стресу), що регулює у тому числі рівень нашої енергії.

Тому, якщо ви приходите на роботу до 9 ранку (або раніше), перенесіть свій перший ранковий кофебрейк на більш пізній час, коли ваш організм дійсно потребуватиме дозаправки енергією.

Відповідати на кожен лист у пошті

Не потрібно зразу з головою занурюватися в поштовий спам, який встиг прийти за ніч — це зайва трата часу. Візьміть за звичку користуватися функцією сканування кореспонденції, яка допоможе швидко визначити, які листи варті уваги, а які — звичайне сміття.

Братися за роботу без чіткого плану дій

Розподілити свій робочий час одне з найважливіших завдань, виконавши яке ви будете встигати значно більше. Не варто хаотично хапатися за виконання різних завдань, кидаючи на півдорозі одну і беручись за іншу.

Складіть чіткий план дій і плануйте робочий відповідно до нього.

Мультизадачність

Намагаючись виконувати кілька справ одночасно, ви дуже скоро не тільки зійдете з розуму, але зрозумієте, що якість виконаної роботи не відповідає тому, на що ви насправді здатні.

Виконайте одну задачу, і лише після цього беріться за рішення іншої. Інакше показники роботи будуть поступово знижуватися, а кількість померлих нервових клітин — збільшуватися.

Негативні думки

Що б не відбувалося у вашому житті, не давайте неприємностям поглинути всі ваші думки. На час робочого дня ви повинні забути про проблеми і думати тільки над тим, із чим вам доводиться стикатися по роботі. Особисті негаразди не дають можливості сконцентруватися і заважають вашій продуктивності. До того ж, відпустивши зайві переживання на час роботи, ви від них морально відпочинете.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *