Рекрутинг в IT. Спілкування з Hiring-менеджерами

Рекрутинг в IT. Спілкування з Hiring-менеджерами
Рекрутинг в IT. Спілкування з Hiring-менеджерами

Кожна рекрутингова агенція з підбору IT персоналу в Україні, напевно, стикалася зі складнощами у спілкуванні с Hiring-менеджерами. Проте, саме цей звʼязок є необхідною складовою частиною роботи кожного рекрутера. Загалом, весь процес опрацювання вакансії розпочинається з якісної комунікації з представником компанії вже з перших хвилин. Таке взаєморозуміння сприяє полегшенню пошуку потенційних кандидатів.

ІТ рекрутинг та ефективне збирання інформації про вакансію

Для цього необхідно:

  • Познайомитися зі своїм Hiring-менеджером особисто. Провести короткий відеодзвінок, на якому ви дізнаєтесь про його роль і відповідальність в компанії. У різних організаціях люди на одній посаді можуть мати різні обов’язки.
  • Встановити окремий канал зв’язку з Hiring-менеджером через такі платформи, як Slack, Telegram, Teams, WhatsApp або інші. Це зробить спілкування швидшим і зручнішим для розв’язання невідкладних питань сам на сам.
  • Створити профіль кандидата, включаючи навички, місце проживання та інші важливі пункти. Найкраще запитати у Hiring-менеджера всі необхідні деталі, оскільки кожна компанія може мати свої власні особливі вимоги.
  • Обговорити терміни найму. Кожна компанія має визначені межі, в які потрібно вписатися при підборі працівника. Тому варто запитати про них і чесно оцінити можливість виконання цих строків.
  • Обсудити всі етапи інтерв’ю, включаючи як рекрутерські, так і етапи, що проводяться з боку клієнта. Важливо показати кандидатам, що вони можуть очікувати на кожному етапі відбору. Деякі компанії мають не лише 2-3 етапи, але й 5-7, тому кандидат повинен розуміти, який шлях він пройде до отримання пропозиції.
  • Узгодити зворотний зв’язок та його частоту. Це стосується як рекрутера, так і Hiring-менеджера. Важливо завжди знати, які процеси відбуваються у цей момент.

Діалог з бізнесом мовою цифр та рекрутинг IT

Рекрутери є передавачами інформації між ринком праці IT-спеціалістів і Hiring-менеджерами. Тому ви знаєте кількість кандидатів у певній сфері та їхні середні запити щодо заробітної плати. Таким чином, ви можете вести якісну комунікацію з Hiring-менеджером щодо розуміння справедливих умов, пов’язаних з вакансією. Краще мати деяку статистику ще до першого дзвінка, оскільки багато Hiring-менеджерів сприймають інформацію, виражену у вигляді цифр.

“Хочемо такого як Ігор”

Насамперед, це не є повним описом вакансії. Але якщо вам таке кажуть, варто поспілкуватися з умовним Ігорем. Дізнатися про його навички, повсякденні обов’язки в компанії, корпоративну культуру і т.д. Якщо така можливість відсутня (наприклад, якщо ви працюєте на аутсорсі), тоді треба задати всі ці питання Hiring-менеджеру. Чим більше ви знаєте про Ігоря, тим легше буде знайти подібного кандидата. Проте варто пам’ятати, що іноді компаніям вигідніше зберегти існуючого Ігоря, який вже добре знає компанію та свої обов’язки, замість пошуку нового співробітника, якому потрібно буде навчатися з нуля.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *