Можливо наші читачі не помітили результати дослідження стартапу «Ai Palette», що слідкує за ставленням споживачів до різних продуктів споживання у 2021 році за допомогою штучного інтелекту, які опубліковані в листопаді минулого року: https://agfundernews.com/plant-based-protein-rich-mind-nourishing-asias-food-trends-for-2021-as-revealed-by-algo.html

Серґей Кіслов – "Юґ Русі" має потенціал до збільшення обсягу постачання білку рослинного походження до Азії

По-перше, дослідження проводилося на ринках Азії та США і його результати виявилися доволі цікавими.

Так, продукти із «високим вмістом білку» зараз набирають популярності в Китаї (+ 205 %), Індії (+ 39 %) та США (+ 19 %), оскільки споживачі починають дотримуватися дієт із високим вмістом білку та скорочують споживання вуглеводів та жирів.

Така тенденція, разом із бажанням схуднути, пов’язана із прагненнями людей укріпити власний імунітет з урахуванням наявної загрози COVID-19.

З огляду на вищевикладене, схоже що споживачі Азії та США захоплюються використанням у власному раціоні продуктів рослинного походження. Зокрема, спостерігається зацікавленість у білку рослинного походження на противагу традиційному білку із м’яса та молока тварин:

Зацікавленість у їжі рослинного походження зросла на 21 % у Китаї, на 58 % у Індії та на 25 % на Філіппінах.

І бізнес не міг не звернути увагу на такі зміни в ставленні споживачів до продуктів харчування. Так, «Юґ Русі», міжнародна агропромислова корпорація з високим рівнем зацікавленості в азійському ринку, уже готова долучитися до постачання високоякісної продукції рослинного походження в цей регіон.

«Сьогодні ми реалізуємо низку проєктів із виробництва концентрованого білку рослинного походження», — зазначив Серґей Кіслов, президент групи компаній «Юґ Русі». «Цей продукт використовується у виробництві рослинних аналогів м’яса й молока, а також у дієтичному та спортивному харчуванні. Ми вирішили виробляти таку продукцію з насіння соняшника та гороху. Вони дуже корисні для здоров’я та користуються довірою серед споживачів. Ми також інвестуємо в розвиток процесу вирощування соняшника та гороху на наших полях, а це дає компанії «Юґ Русі» змогу контролювати якість продукції на кожному етапі її виробництва — від ріллі до отримання готового продукту споживачем».

Крім того, Серґей Кіслов зазначає високий потенціал вирощування таких традиційних зернових культур як пшениця, що також може використовуватися як джерело білку рослинного походження. «У 2020 році група компаній «Юґ Русі» забезпечила азійський ринок 285 000 тонами зернових. За нашими прогнозами, зростання зацікавленості до білку рослинного походження сприятиме зростанню попиту на зернові культури, що використовуються як сировина для виробництва м’яса та молока рослинного походження. В останньому випадку, у такої культури як овес є величезний потенціал. Крім того, у багатьох азійських країнах молоко можна виробляти з місцевих культур, наприклад рису. Сьогодні ми готові інвестувати в таке виробництво в низці азійських країн», — зазначив пан Кіслов. 

Rating: 5.0/5. From 2 votes.
Please wait...

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here